Vaša korpa je prazna
sigurni smo da ćete naći šta tražite!
Istraživanja pokazuju da sve više preduzeća na korporativne poklone gleda kao na neizostavni deo svoje poslovne strategije.
95% kompanija smatra poslovne poklone neizostavnim delom svoje poslovne strategije.
Personalizacija je najvažniji faktor prilikom kupovine korporativnih poklona.
85% korporacija reklo je da poslovni pokloni pozitivno utiču na jače poslovne odnose.
Istraživanja koja se bave navikama kompanija pokazuju da se korporativni pokloni poklanjaju sve više, ne samo na kraju godine i za praznike. Preko dve trećine preduzeća - 67% - poklanja poklone tokom cele godine, dok 24% to radi na kraju njihove finansijske godine.
Budući da istraživanja pokazuju da pronalaženje novog klijenta može koštati od 5 do 25 puta više od toga da se zadrži stari, ne čudi da gotovo četvrtina (24%) redovno koristi korporativne poklone kao deo svoje poslovne strategije. Slično tome 25% kompanija je reklo da davanje poklona potencijalnim klijentima pomoglo u stvaranju novih poslovnih prilika.
Istraživanje je pokazalo da kompanije više troše na poklone za klijente nego za zaposlene.
Prehrambeni pokloni i pića bili su najtraženiji pokloni u prethodnoj godini, a gotovo polovina (48%) odlučila se za čokoladu.
Fantastično je videti kako male i velike kompanije prepoznaju da korporativni pokloni mogu da naprave značajnu razliku u uspostavljanju i održavanju pozitivnih odnosa sa klijentima i zaposlenima, uz istovremeno jačanje produktivnosti.
Istraživanje je pokazalo da je za preduzeća lični odnos veoma važan. Čak i mali pokloni mogu pradstavljati značajan gest pažnje i biti personalizovani.