Vaša korpa je prazna
sigurni smo da ćete naći šta tražite!
Korporativni pokloni mogu biti mač sa dve oštrice i nekoliko stvari treba uzeti u obzir prilikom njihovog odabira. Elementi poput budžeta, vrste poklona, delatnosti primaoca i odnosa prema davaocu igraju veliku ulogu u određivanju poklona.
Poslednjih godina trend darivanja poslovnih poklona se povećao i zbog toga se nameće pitanje - Da li korporativni pokloni povećavaju prodaju?
Kupci I klijenti dobijaju najviše poklona
Prvo da se osvrnemo na statistiku – korporativno poklanjanje je poraslo u poslednje 3 godine na 29% sa 20,6%, a učestalost davanja poklona se povećala na 38% u poslednje dve godine. Na vrhu liste poklona su poklon kartice, kancelarijski materijal, hrana i piće.
Kupci i klijenti dobijaju najviše poklona, zatim zaposleni, potencijalni klijenti, dobavljači I akcionari.
Za i protiv kod korporativnih poklona
Kada i šta se smatra prikladnim?
Pokloni se mogu primiti na više načina: kao gest zahvalnosti ili priznanja, do nečega što se može smatrati podsticajem.
Treba voditi računa o industrijama koje zabranjuju poklone, kao i o vrednosti poklona.
Razmislite o ličnosti primaoca. To se može odnossiti na njegov posao ili hobi i interesovanja koja ima. Takođe, treba voditi računa o stvarima koje se ne poklanjaju, npr alkoholna pića mogu biti ne baš prigodan poklon.
Neka budu posebni. Pokloni gube na značaju ako su samo još jedna generička stvar i ako mogu doći od bilo gde.
Neka bude klasičan. Naročito je važno u korporativnom svetu. Jeftini i nepotrebni pokloni će ostaviti loš utisak i verovatno će završiti u kanti za smeće.
Tako da, - da li korporativni pokloni povećavaju prodaju – odgovor je Da. Korporativni pokloni apsolutno povećavaju prodaju, ali samo ako je sve urađeno korporativno.
MI u ACANTE- u zaista verujemo da personalizovanjem čokolade, spakovane u kutije sa logotipom firme, pomažemo našim klijentima u prilagođavanju poklona najrazličitijim prilikama. Oni su klasični, zanimljivi, jedinstveni i najvišeg kvaliteta. Poklon možemo prilagoditi osobi koja daje ili osobi koja prima poklon.
Ako tražite dobar poklon koji će da ostavi utisak i bude cenjen potražite jednostavna gotova pakovanja u našoj prodavnici. Niste sigurni šta želite? Nema problema, kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći da pronađete savršen korporativni poklon. Opcije su neograničene.