Uspešni odnosi sa klijentima mogu uključivati brojne faktore, ali jedan od metoda koji se često previđaju kada je reč o pokazivanju da brinete o njima je da im pošaljete poklon - poklon za koji znate da će im nešto značiti.
Kartica zahvalnosti ili telefonski poziv su lep gest, ali nemojte se tu zaustaviti.
Postoje određeni razlozi zbog kojih bi povremeno trebalo i da pošaljete poklon klijentima.
Korporativni pokloni su važni
Poklanjanje korporativnih poklona je sve češće, jer ljudi sve više otkrivaju prednosti slanja nečeg posebnog onima sa kojima rade. Od pretplate do vina i cveća, način na koji poklanjate klijentima govori puno o vama kao profesionalcu. Važan je izbor pravog poklona i načina darivanja. Ali još važnije je da se odlučite na proaktivan uvid u preferencije vaših klijenata i da načinite prijateljski gest u obliku nečeg lepog za njih koji ih podseća na to da cenite vaš poslovni odnos.
Zašto slati poklone klijentima
U marketingu postoji nešto poznato kao “kampanja kap-po-kap“, u kojoj kompanije vode računa da stalno podsećaju svoje kupce e-mailom ili poštom kako bi razvijale odnos i podsticale buduće poslovanje. Od ovakvog stalnog kontakta dolaze određene koristi. Isti princip važi i u korporativnom davanju. Evo četiri konkretna razloga zbog kojih bi trebalo redovno slati poklone klijentima.