Zašto su korporativni pokloni važni za događaje

Korporativni pokloni su odličan i originalan način da pokažete svojim klijentima i poslovnim partnerima da ih cenite.

Dobro odabrani, korporativni pokloni pružaju izuzetan “povrat investicije” jačanjem odnosa koji vode ka boljem i održivom poslovanju.

Glavni princip korporativnih poklona najbolje je sažet u staroj izreci: “Ljudi će zaboraviti šta ste rekli, zaboraviće šta ste učinili, ali nikada neće zaboraviti kako ste ih naveli da se osećaju."

Sjajni korporativni pokloni pokazaće vašim klijentima da vam je stalo do njih, da mislite o njima i da cenite vaš međusobni odnos. To je nasleđe dobrog poklona, ali to znači i da morate uložiti malo vremena u kreiranje strategije korporativnih poklona – što znači razmišljanje malo dalje od zidnog kalendara i brendirane olovke.

Postoje četiri glavna sastojka za odličan korporativni poklon:

1) Ne radi se o vama

Davanje korporativnog poklona ne tiče se vas, već vašeg klijenta. Poklon bi trebalo da im bude relevantan i koristan, a važan je i izbor načina darivanja. Ali još je važnije da se odlučite na proaktivan uvid u želje i afinitete vašeg klijenta i načinite prijateljski gest u obliku nečeg lepog za njih što će ih podsećati na to koliko cenite vaš poslovni odnos.

2) Dodajte ličnu notu svojim poklonima

Svaki aspekt vašeg poklona treba da pokazuje promišljenost, od pakovanja do poruke. Razmislite o jedinstvenom pakovanju koje će osigurati da vaš poklon privlači pažnju i pre nego što ga otvore.

Obavezno dodajte personalizovanu poruku - rukom pisanu, ako je moguće - kako biste pokazali da vaš klijent prima poruku i poklon koji je pažljivo skrojen za njih, umesto da kupite gomilu istih poklona, odštampate jednu uniformnu poruku i isti poklon pošaljete celoj svojoj listi klijenata. Lični dodir u korporativnom poklonu je sve izrazitiji u digitalnoem dobu.

3) Jedna veličina ne odgovara uvek svima

U zavisnosti od vašeg sektora, klijenata i poklona, možda će biti savršeno prikladno da poklonite svim svojim klijentima isti poklon. Ali umesto da automatski primenite taj pristup, razmislite o alternativnom pristupu koji je fokusiran na vaše dugoročne i klijente sa velikim potencijalom.

Prema ovom pristupu, možda bi bilo bolje da više razmišljanja uložite u manji broj poklona za svoje klijente koji imaju veliki uticaj, nego da isti poklon date svim gostima.

4) Budite drugačiji!

Pokloni izdvajaju vaše događaje od konkurencije: najverovatnije niste jedini koji poklanja na svojim događajima, ali pokloni vam mogu pomoći da stvorite nezaboravan trenutak. Promišljen poklon savršen je način da izdvojite svoj događaj.