Važno je da svi pokloni zadovoljavaju standarde situacije, tako da poklon odgovara prilici u kojoj se uručuje. Korporativni pokloni mogu pomoći jačanju odnosa između dve strane, a evo i 7 glavnih razloga zbog kojih jačaju vaše poslovanje:
Stvaranje međusobnog poštovanja: poštovanje je ključno za pozitivan ishod. Pravi poklon govori da se divite onome kome ga šaljete i visoko ga poštujete.
Uspostavljanje poverenja: poklon može pomoći u izgradnji poverenja kada dve strane započinju poslovni odnos. Mi vam pomažemo da odaberete pravi poklon, u zavisnosti od trenutnog odnosa koji imate sa poslovnim partnerima i pravca u kome želite da se kreće.
Kreiranje tona: nije tajna da kada neko donese poklon na sastanak to utiče na okolinu i stvara ohrabrujuće raspoloženje. Primalac je zahvalan na gestu, a uz pozitivno okruženje često je otvoreniji za razmenu ideja.
Obeležavanje kulture: u nekim kulturama darivanje može biti neophodno u određenim društvenim prilikama. Da bi se izbegla greška, važno je razumeti kulturu poslovnih partnera i kako vrednuju čin poklona prilikom određenih događaja.
Izražavanje zahvalnosti: čest razlog za darivanje korporativnih poklona je da pokažete koliko uvažavate nekoga i njegov rad. Pravi poklon pokazuje vašu zahvalnost za dobro obavljen posao.
Podsetnik: poklon može delovati i kao podsetnik primaocu na poslovnog partnera i stvoreni odnos između njih. Može biti pokretač razgovora sa trećom stranom i podsetnik primaocu koliko je cenjen.
Priča vašu priču: poklon vam može pomoći da saopštite svoju priču klijentu i da mu pružite bolje
razumevanje vaših vrednosti i predloga.